2013. november 9., szombat

Parmezános csirkemell vegyes zöldséggel


Ezt a finom csirkét gyorsan el lehet készíteni, és szerintem akár hétvégi ebédnek is kiváló. A csirkéből nekem a szárnya a kedvencem, (meg a máj és a far-hát a levesben), de a férjem és a fiam mell pártik. Nem mondom, előnye, hogy nagyon hamar készül. A köret szinte bármilyen zöldség lehet, amolyan "na, mi van épp itthon" dolog. Én pont aznap kaptam egy gyönyörű pak-choyt az anyukámtól, így az is belekerült. Ismeritek? Én nagyon kedvelem. Kelkáposzta levél, spenót is jó lehet bele.

Hozzávalók 4 adaghoz:
4 nagy szelet csirkemell filé
2 érett paradicsom, vékony karikákra vágva (ez el is hagyható, vagy más zöldséggel helyettesíthető)
2 tojás sárgája
2 dl mandula- vagy kókusztejszín
5 dkg reszelt friss parmezán
itt sárgarépa, zeller és pak choy (összesen kb. 80 dkg)
só, bors, bazsalikom

A csirkemelleket enyhén kiklopfoljuk, sóval, borssal, bazsalikommal ízesítjük. A tojások sárgáját kikeverjük a tejszínnel és a sajttal. A paradicsomszeleteket a húsra fektetjük, ráöntjük a mártást, és 180 fokos sütőben szép pirosra sütjük. A zöldségeket apróra vágjuk és egy kis kókuszzsíron megdinszteljük. Az egész nem tart tovább fél óránál.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése