2013. október 5., szombat

Első Országos Paleolit Rendezvény és vásár




 
 
Lezajlott az első országos paleo fesztivál. Örül a szívem, hogy megszületett ez a kezdeményezés, és hogy részt vettem rajta. Nagyon jóleső érzés volt sok ismerős arcot újra látni, sok érdeklődővel beszélgetni, és néhány kollégámmal végre személyesen is megismerkedni. Vaspál Melindával (Cukormentes, FitPaleo) például ez volt az első találkozásom, de úgy hiszem, nem az utolsó! A fenti képen látható rendezvény (Natural Products Europe) kb. 20 évvel ezelőtt jött létre, akkor egy nagyon szerény költségvetésű, kis, helyi rendezvény volt. Hosszú évekig a férjem rendezte, így látta a fejlődését, a lépték növekedését. Ma ez a londoni rendezvény Európa hírű, rangos rendezvénynek számít, amire sokan utaznak oda külföldről is. A méretéről csak annyit, hogy 2008-ban egy teljes napot töltöttem a bebarangolásával, és reggeltől estig nem jutottam a kiállító standok végére. Elképesztően sokszínű és érdekes termékek bemutatója volt, egy táplálkozással foglalkozó embernek maga a paradicsom. A magyar paleo fesztivál is kinőheti magát egy európai rendezvénnyé, ahová külföldről is látogatnak résztvevők, kiállítók. A szlovákiai magyarok már el is kezdték ezt a hagyományt :-) Jövőre legyen nagyobb, jobb, szebb, de mindent el kell kezdeni valahol. Nagyon köszönöm Dr. Leitem Ágnesnek és szervezőtársainak a sok munkát és lelkesedést, amit belefektettek e rendezvény létrejöttébe!
 
 


2 megjegyzés:

  1. Jó lehetett, kár, hogy idén nem volt lehetőségem Vácra utazni Pécsről 3 kicsi gyerek mellől. De talán jövőre!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is fáj a szívem, hogy nem tudtam elmenni.

    VálaszTörlés