2012. augusztus 29., szerda

A kert örömei









 
Minden héten újabb meglepetések várnak, amikor kimegyünk a kertbe. A mostani kedvencem a fent látható mini patisszon. Aki rendeszeresen gazdálkodik, az talán nem érez ilyen eufóriát a terményei láttán, de nekünk még új ez az egész, és el vagyunk tőle ragadtatva. Az elmúlt hónapokban rengeteg ételfotót készítettünk, hiszen az új szakácskönyv képanyagát mi hoztuk létre. A fényképezőgép lencséje mögül még kiélezettebben látszanak a dolgok, és a természet, a zöldségek, gyümölcsök, alapanyagok színei, formái, fényei egészen megkapóan szépek tudnak lenni. Az sem véletlen, hogy az egészséges ételek általában élénk színűek.

Eszembe jutott egy régi-régi helyzet, amikor nagyon fiatalon kikerültem Amerikába. Tél közepe volt, Chicago, a "windy city" pedig arról híres, hogy télen fél órát is nehéz kint kibírni, mert ha nevetsz az utcán, a fogad vásik a hidegtől. Teljesen elveszettnek éreztem magam ott, nagyon nehezen találtam meg a biztonságérzetet, sokkolt az amerikai nagyváros, ami akkor hihetetlenül különbözött az itthoni, békés, hajléktalan-mentes állapotoktól. Aztán az mentett meg, hogy elkezdtem fotózni, és a lencsén keresztül meglátni az amúgy nagyon sivárnak tűnő város szépségét. A múltkor a kezembe kerültek azok a régi képek, és elámultam, hogy mennyire jók és mennyire visszadják az ottani hangulatot. Hát most visszajött az életembe a fotózás, aminek nagyon örülök és most azon gondolkodom, hogy elvégzek egy food stylist tanfolyamot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése