2012. június 17., vasárnap

A bőség kosara



Bizonyára észreveszitek, hogy mostanában ritkábbak a bejegyzések. Ennek az az oka, hogy már javában dolgozom az ősszel megjelenő új szakácskönyvön, így a recepteket inkább ahhoz gyűjtögetem. De azért semmiképpen nem szeretném, ha nem találnátok itt friss tartalmakat, ezért közzéteszem ezt a csodálatos ötletet, amit a születésnapomra kaptam egy nagyon kedves régi barátnőmtől. A virágosnak állítólag négy órát tartott a kosarat feldíszíteni, de szerintem mezei virágokból házilag is elkészíthető ez az ötlet. A kosár színültig tele volt pakolva gyümölccsel: cseresznyével, szőlővel, ananásszal, mangóval, kiwivel, almával, körtével és perui földicseresznyével (másik nevén physalis). Lélegzetellálítóan szép volt, és szerintem annyira jó ötlet, hogy gondoltam, megosztom Veletek, hátha valaki kedvet kap hozzá, hogy valami hasonlót ajándékozzon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése