2012. április 3., kedd

Korianderszószos csirke



Nagyon szeretem a friss koriandert! Ez nem volt mindig így, amikor először kóstoltam, izzadtságszagúnak éreztem és nem ízlett. Aztán belenőttem, végül kifejezetten megszerettem. Ma már jóleső borzongás fut végig rajtam, amikor megérzem az illatát. Ebben a tavaszi hangulatú, gyorsan elkészíthető szószban más zöldfűszert is el tudok képzelni, ha esetleg valaki még nem barátkozott volna meg az ízével: petrezselyemzölddel vagy bazsalikommal is kiváló lehet. Csirke helyett sült hal mellé is nagyon jó kísérő ez a szósz.

2 személyre:
2 nagyobb csirkemell filé csíkokra vágva

kókuszzsír a sütéshez
2 nagy maroknyi madársaláta
A szószhoz:
2 dl kókusztej
1 gerezd aprított fokhagyma
1 nagy csokor friss korianderzöld
1 pici csili paprika magok nélkül
1 ek. citromlé

A húst besózzuk és egy nagy serpenyőben mindkét felén szép pirosra sütjük. A kókusztejet a  fokhagymával, korianderzölddel, csilivel és a citromlével turmixoljuk. A csirkedarabokat egy halom saláta tetejére helyezzük és a szósszal tálaljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése