2012. február 18., szombat

Férjem ebédje

A minap férjem ezzel a tányérral sasszézott el mellettem. Muszáj volt megállítanom és kölcsönkérnem az ebédjét egy fotó erejéig, olyan jól nézett ki a kompozíció. Lássuk csak, mi is volt rajta:

1. Két szelet házi készítésű húspástétom
2. Két Paleo-mixből sütött szelet paleo kenyér (az egyiken egy kis petrezselyem "pesto" (petrezselyem, olíva olaj, fokhagyma)
3. Egy marék rukkola
4. Egy cikkekre vágott paradicsom
5. Reszelt sárgarépából készült saláta
6. Dijoni mustár

Ilyenkor úgy örül a szívem! Két éve még vegetáriánus volt és rengeteg szénhidrátot evett, most meg elkötelezett paleo. A jó példa ragadós, én sosem győzködtem.

3 megjegyzés:

  1. Kedves Elmira!
    Szeretném megkérdezni, hogy a képen látható paleo kenyér hogyan készült? A paleóra átállással nekem ez a legnehezebb (kenyér)gond, ezért szeretném megtudni. Sok receptet olvastam, sokat ki is próbáltam, de még nem találtam meg magamnak az "igazit". Köszönettel, Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szilvi, a képen látható kenyér az aszalt paradicsomos-medvehagymás lepénykenyér egyszerűsített változata. Én szeretem ezeket a kenyereket, de a búzakenyérhez viszonyítva nagyon mások.

      Törlés
  2. Igen, igen, tudom.. :) Szokni kell az új ízeket.
    Köszönöm az infót. Szilvi

    VálaszTörlés