2011. április 12., kedd

Tojáskrémmel töltött medvehagyma

Közeledik a húsvét és nálunk már elkezdődött a sonkapróba. (Ez jó ürügy arra, hogy már most kóstolgassunk :-)) Az első sonka amit vettem és megfőztem nem volt bombasztikus, de a maradékból csináltam egy szendvicskrémet, amit napok óta eszegetünk paleo kenyéren, meg úgy magában is. A hétvégén Kecskeméten voltam és megismerkedtem Békefy Anna biotermesztő természetgyógyásszal (0670 259 3343), akitől csodálatos nagy csokor medvehagymákat lehetett vásárolni. Ennek a zöldségnek soha nem tudok ellenállni, de szerencsére nem is kell! Az utolsó levelekbe beletöltöttem a tojáskrémet és így nagyon dekoratív falatkákat gyártottam. Aki a kecskeméti körzetben lakik, érdemes felvennie a kapcsolatot Annával, állítólag csodálatos kertészetük van.

10 darabhoz

10 medvehagyma levél
4 kemény tojás
10 dkg főtt sonka vagy tarja és a zsíros részéből is valamennyi
1 ek. dijoni mustár
só, bors, ízlés szerint
pár kanál víz

A hozzávalókat botmixerrel sűrű krémesre keverjük. Egy-egy kanályi mennyiséget a medvehagyma levelek egyik végére helyezünk és szorosan feltekerjük. (A levélnek a fényesebb fele kerüljön kívülre.) Friss paradicsommal díszíthetjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése